Zarządzenia dyrektora 2013 - archiwum

ZARZĄDZENIE NR 20/2013 z dnia 5.12.2013 r. - przeprowadzenie inwentaryzacji w 2013r.

  ZARZĄDZENIE NR 20/2013

Dyrektora Szkoły Podstawowej w Turzy
z dnia 05.12.2013 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej majątku w 2013 roku

w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy

Działając na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.  poz. 330, z późn. zm.) zarządzam co następuje:

Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.  poz. 330, z późn. zm.),  postanawiam, co następuje:

§ 1

1. Inwentaryzację składników majątkowych Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy, zwanej dalej „szkołą”, przeprowadzi Komisja Inwentaryzacyjna, zwana dalej "Komisją” w składzie:

- Beata Kiedrowska - Przewodniczący,

- Kornalia Kandora - Członek,

- Leon Ploch – Członek.

 

2. W 2013 roku Komisja przeprowadzi inwentaryzację roczną  zgodnie z planem oraz w zakresie, formach i terminach określonych w załączniku nr 1 do Zarządzenia.

3. Harmonogram i terminarz inwentaryzacji na 2013 rok określa załącznik nr 2 do Zarządzenia.

§ 2

1. Przewodniczący Komisji organizuje, koordynuje i sprawuje nadzór nad przebiegiem prac inwentaryzacyjnych oraz odpowiada za sprawny, terminowy oraz zgodny z przepisami i harmonogramem przebieg prac inwentaryzacyjnych.

2. Główny księgowy ZEASiP w Dobrodzieniu zapewni inwentaryzację aktywów i pasywów nie objętych spisami z natury, ujętych w pozycjach  załącznika nr 1 do Zarządzenia i przedstawi  Dyrektorowi szkoły. protokół z prac inwentaryzacyjnych w terminie do dnia 31.01.2014 r.

§ 3

1. Powołuje się zespoły spisowe w składach:

 Zespół spisowy:

- Beata Kiedrowska – Przewodniczący,

- Kornelia Kandora - Członek,

- Leon Ploch - Członek,

2. Osoby powołane w skład zespołów spisowych ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

3. Zadania zespołów spisowych określa szczegółowo "Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy.

§ 4

1. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej po zakończeniu inwentaryzacji złoży sprawozdanie końcowe z jej przebiegu w terminie do 31.01.2014r.

2. Uprawnienia i obowiązki Przewodniczącego komisji Inwentaryzacyjnej określa szczegółowo "Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy ".

§ 5

1. Protokół z rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych z załączonymi dokumentami wyjaśniającymi różnice winien być dostarczony  Głównemu Księgowemu w celu zaopiniowania w terminie ustalonym w harmonogramie.

2. Zatwierdzone wyniki inwentaryzacji (rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Dyrektor Szkoły

Zbigniew Cytera

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.12.2013
Dokument wytworzony przez: Dyrektor szkoły
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Zbigniew Cytera
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 stycznia 2014 14:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Cytera
Ilość wyświetleń: 4327
15 stycznia 2014 14:44 (Zbigniew Cytera) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)