ZARZĄDZENIE NR 20/2013
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Turzy
z dnia 05.12.2013 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej majątku w 2013 roku
w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy
Działając na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 330, z późn. zm.) zarządzam co następuje:
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 330, z późn. zm.), postanawiam, co następuje:
§ 1
1. Inwentaryzację składników majątkowych Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy, zwanej dalej „szkołą”, przeprowadzi Komisja Inwentaryzacyjna, zwana dalej "Komisją” w składzie:
- Beata Kiedrowska - Przewodniczący,
- Kornalia Kandora - Członek,
- Leon Ploch – Członek.
2. W 2013 roku Komisja przeprowadzi inwentaryzację roczną zgodnie z planem oraz w zakresie, formach i terminach określonych w załączniku nr 1 do Zarządzenia.
3. Harmonogram i terminarz inwentaryzacji na 2013 rok określa załącznik nr 2 do Zarządzenia.
§ 2
1. Przewodniczący Komisji organizuje, koordynuje i sprawuje nadzór nad przebiegiem prac inwentaryzacyjnych oraz odpowiada za sprawny, terminowy oraz zgodny z przepisami i harmonogramem przebieg prac inwentaryzacyjnych.
2. Główny księgowy ZEASiP w Dobrodzieniu zapewni inwentaryzację aktywów i pasywów nie objętych spisami z natury, ujętych w pozycjach załącznika nr 1 do Zarządzenia i przedstawi Dyrektorowi szkoły. protokół z prac inwentaryzacyjnych w terminie do dnia 31.01.2014 r.
§ 3
1. Powołuje się zespoły spisowe w składach:
Zespół spisowy:
- Beata Kiedrowska – Przewodniczący,
- Kornelia Kandora - Członek,
- Leon Ploch - Członek,
2. Osoby powołane w skład zespołów spisowych ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
3. Zadania zespołów spisowych określa szczegółowo "Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy.
§ 4
1. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej po zakończeniu inwentaryzacji złoży sprawozdanie końcowe z jej przebiegu w terminie do 31.01.2014r.
2. Uprawnienia i obowiązki Przewodniczącego komisji Inwentaryzacyjnej określa szczegółowo "Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy ".
§ 5
1. Protokół z rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych z załączonymi dokumentami wyjaśniającymi różnice winien być dostarczony Głównemu Księgowemu w celu zaopiniowania w terminie ustalonym w harmonogramie.
2. Zatwierdzone wyniki inwentaryzacji (rozliczenie różnic inwentaryzacyjnych) winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Dyrektor Szkoły
Zbigniew Cytera
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy