Zarządzenia dyrektora 2013 - archiwum

ZARZĄDZENIE NR 19/2013 z dnia 3.12.2013 r. - instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji

  ZARZĄDZENIE NR 19/2013

Dyrektora Szkoły Podstawowej w Turzy
z dnia 03.12.2013 r.

w sprawie wprowadzenia Instrukcji przeprowadzania inwentaryzacji

w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy

Działając na podstawie art. 10 ust.2 oraz art. 26-28 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.), w związku z art. 68 i 69

ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach zarządzam co następuje:

 

§ 1

Wprowadzam do stosowania "Instrukcję przeprowadzania inwentaryzacji w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy", zwaną dalej "Instrukcją", która stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§ 2

1. Instrukcja ma na celu określenie właściwego przeprowadzania inwentaryzacji aktywów i pasywów w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami rachunkowości.

 

2. Instrukcja określa formy, terminy, częstotliwość, zasady organizacji inwentaryzacji, obowiązki osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie inwentaryzacji oraz rozliczanie i dokumentowanie wyników w sposób zapewniający właściwy jej przebieg oraz ujęcie w księgach rachunkowych szkoły.

§ 3

Traci moc Zarządzenie Nr 3/2008 z dnia 23.10.2008 r.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 03.12.2013 r.

 

Dyrektor PSP w Turzy

Zbigniew Cytera

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.12.2013
Dokument wytworzony przez: Dyrektor szkoły
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Zbigniew Cytera
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2013 13:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Cytera
Ilość wyświetleń: 3726
03 grudnia 2013 13:10 (Zbigniew Cytera) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)