ZARZĄDZENIE NR 19/2013
Dyrektora Szkoły Podstawowej w Turzy
z dnia 03.12.2013 r.
w sprawie wprowadzenia Instrukcji przeprowadzania inwentaryzacji
w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy
Działając na podstawie art. 10 ust.2 oraz art. 26-28 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.), w związku z art. 68 i 69
ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadzam do stosowania "Instrukcję przeprowadzania inwentaryzacji w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy", zwaną dalej "Instrukcją", która stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 2
1. Instrukcja ma na celu określenie właściwego przeprowadzania inwentaryzacji aktywów i pasywów w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami rachunkowości.
2. Instrukcja określa formy, terminy, częstotliwość, zasady organizacji inwentaryzacji, obowiązki osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie inwentaryzacji oraz rozliczanie i dokumentowanie wyników w sposób zapewniający właściwy jej przebieg oraz ujęcie w księgach rachunkowych szkoły.
§ 3
Traci moc Zarządzenie Nr 3/2008 z dnia 23.10.2008 r.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 03.12.2013 r.
Dyrektor PSP w Turzy
Zbigniew Cytera
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy