Zarządzenia dyrektora 2023

ZARZĄDZENIE NR 11/2023 (26.09.2023) - komisja likwidacyjna

 

 

ZARZĄDZENIE NR  11/2023
Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy
z dnia 26.09.2023 r.
w
sprawie powołania komisji do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy. 

Działając na podstawie § 5 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j.Dz.U.2023.2303 z późn. zm.)

 

§ 1

Powołuję komisję do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy na okres stały w składzie: Alicja Ulrich – przewodnicząca, Anna Kisielewicz – członek, Roksana Kurek – członek.

 

§ 2 

Komisja sporządza protokół z oceny, o której mowa w § 1 oraz załącza do niego wykaz zużytych i zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego z propozycją sposobu zagospodarowania tych składników wraz z ustaloną wartością księgową poszczególnych składników majątku.

 

§ 3

 Komisja przedstawia dyrektorowi szkoły do zatwierdza protokół.

 

§ 4

Przy realizacji zadań komisja postępuje zgodnie z zasadami gospodarowania składnikami majątku ruchomego określonymi w Procedurach gospodarowania mieniem w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy.

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Dyrektor PSP wTurzy

Zbigniew Cytera

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.09.2023
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Zbigniew Cytera
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 stycznia 2024 21:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zbigniew Cytera
Ilość wyświetleń: 151
17 stycznia 2024 11:58 (Zbigniew Cytera) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 stycznia 2024 21:52 (Zbigniew Cytera) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 stycznia 2024 21:52 (Zbigniew Cytera) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)