ZARZĄDZENIE NR 11/2023
Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy
z dnia 26.09.2023 r.
w sprawie powołania komisji do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy.
Działając na podstawie § 5 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j.Dz.U.2023.2303 z późn. zm.)
§ 1
Powołuję komisję do oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy na okres stały w składzie: Alicja Ulrich – przewodnicząca, Anna Kisielewicz – członek, Roksana Kurek – członek.
§ 2
Komisja sporządza protokół z oceny, o której mowa w § 1 oraz załącza do niego wykaz zużytych i zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego z propozycją sposobu zagospodarowania tych składników wraz z ustaloną wartością księgową poszczególnych składników majątku.
§ 3
Komisja przedstawia dyrektorowi szkoły do zatwierdza protokół.
§ 4
Przy realizacji zadań komisja postępuje zgodnie z zasadami gospodarowania składnikami majątku ruchomego określonymi w Procedurach gospodarowania mieniem w Publicznej Szkole Podstawowej w Turzy.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dyrektor PSP wTurzy
Zbigniew Cytera
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Turzy